söndag 1 juli 2012

- There's something inside me that pulls beneath the surface

Så var denna 12 timmars helg över för den här gången igen då, skönt måste jag säga! 12 timmars passen är verkligen dom allra jobbigaste passen att jobba, 4 timmar mer än vanligt kanske egentligen inte låter så himla mycket mer, men det känns! Nu är det i alla fall 4 "vanliga" skift kvar innan jag har ledigt i några dagar igen, mycket skönt! :)

När jag kom hem från jobbet idag så var jag totalt slut i kroppen och i huvudet, kände mig allmänt nere av egentligen ingen anledning alls, jag tror tröttheten spelade in väldigt mycket. Satt och gjorde ingenting ett tag, blev otroligt uttråkad och kände att jag ville göra någonting, det slutade med att jag och Niklas åkte in till Anna och Micke en vända och jag och Anna tog en promenad på 50 minuter och snackade lite skit :D Var jättetrevligt, och jag tror faktiskt att det gjorde mig gott, för humöret gick upp igen tack och lov ^^.

Så glad att jag har dig <3
Sen när vi kom tillbaka från promenaden så åkte jag och Niklas hem igen, han ska ju upp och jobba imorgon så han ville hem och sova, jag ska ju också jobba men eftersom jag jobbar eftermiddag så får jag lite sovmorgon, välbehövligt säger jag bara! Att gå upp klockan 5 är inte riktigt min grej xD Haha. Men ändå så har jag faktiskt sovit bättre till dom här förmiddagarna jag har haft nu i helgen än vad jag brukar göra, jag brukar ju alltid ha så otroligt svårt att somna + att jag brukar vakna flera gånger under natten och typ en halvtimme innan klockan ringer, men dom här nätterna har jag sovit utan problem, och somnat innan 12 varje kväll tror jag till och med, kors i taket! Men ändå blir man trött.

Ska nog gå och lägga mig nu jag med, men läsa lite först innan jag tar och försöker sova, har börjat läsa Cujo av Stephen King igen, mycket bra bok! Den rekommenderar jag, kanske ska göra ett "bok inlägg" om den, får se om jag kommer ihåg det någon gång :P Haha. Jaja, ska göra mig iordning och lägga mig i sängen nu i alla fall. Så tack och hej för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar