måndag 23 juli 2012

- They don't see the angel living in your heart

Hej igen omvärlden!
Nu var det ett tag sen ni hörde av mig här igen, som vanligt :P Men den här veckan har varit långvecka på jobbet och då händer det oftast inte så mycket mer än att jag jobbar och sover xD Haha. Men nu är jag med i matchen igen! Gick av från jobbet imorse och nu har jag en hel veckas ledighet innan det är dags igen ^^.

Tänkte då göra en liten kort uppdatering bara så att ni vet att jag lever :P Ska alldeles snart åka iväg och gratta min morbror som fyllt år, och sen efter det så blir det grillat här hemma tillsammans med trevligt folk :) Och i veckan blir det en tripp till gröna lund! :D Jag längtar! Ska bli skitkul!!

Aja, nu för det räcka för den här gången, har ändå inte så mycket mer att skriva om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar