söndag 8 juli 2012

- Somewhere I belong

Har haft en väldigt trevlig helg den här helgen :) Det började med att Jag, Anna och Niklas planerade en helgdag för att fira att Micke fyller 25, och det började med lite lunch här hemma innan vi så småningom åkte vidare för att ta oss till vikmanshyttan där vi åkte gokart och slappade på relaxavdelningen i bubbelpool och bastu innan vi återigen åkte hemåt. Åkte då hem till Anna och Micke där vi käkade lite tårta och gjorde oss lite iordning innan vi gick ner till Burning där vi åt gott :) Sen efter det så blev det till att vi gick hem till Anders innan vi till sist hamnade på Kingen ^^.

Sen lördagen hände det väl egentligen inte så mycket, var en riktig slappdag, vi började den hemma hos Anna och Micke tills jag och Anna tyckte att det var så himla äckligt varmt att vi blev sugna på att bada, så det slutade med att vi åkte hem till oss i fors så jag kunde hämta badkläder innan vi drog vidare bort till halsjön, blev väl inte så jättemycket till bad direkt, åtminstone inte för min del :P Jag doppade mig en vända sen så var jag ganska så nöjd ^^ haha. Sen så hamnade vi här hemma ett tag, grillade lite hamburgare och latade oss lite till innan dom andra åkte hemåt igen.

Sen idag så har det blivit en 2 timmars tur på islandshästar, helt underbart roligt!! :D Var jag, Anna, Niklas, Micke, Mickes syster Johanna, Mamma, Mats och Ida :) Var verkligen superkul! Och jag fick mersmak! Vill ut på en två dagarstur! Skulle vara ännu roligare, få rida två hela dagar i sträck! Skulle ju vara toppen!! :D Haha.

++++++++++++++++++++++++++++ '+äääääääääääääääääääääääääääää7+ppppppppppö+åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånnnnnnnnnnn -nnnnnnn ------------§-----noooooooooooooooooo (fick en liten kattunge på datorn som kände för att göra ett litet tillägg i inlägget xD Haha)

Och gick föresten riktigt bra för Niklas och Micke att rida, även om dom knappt har ridit förut, dom var så duktiga så :D Men men, ska ta och ge dom små lite mat nu också, och så dyker Anna och Micke upp snart så blir det lite gott och grillat till middag :)

Bilderna "snodde" jag av Anna :D Som var lite fotograf under dagen :)
Niklas och Eilifur (tror det stavas så i alla fall :P)

Jag och Silfri och Mats och vad nu hans häst hette.

Micke och Taktur och Johanna och hästen hon red.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar