torsdag 1 augusti 2013

- She knows, she's so much more than worthless

Idag har varit en bra men lång dag. Har väl egentligen inte gjort så himla mycket saker, men känns ändå som om dagen borde ha tagit slut redan.

Började i alla fall med att klockan ringde vid fem och det var bara att pallra sig upp ur sängen och gå till jobbet, slutade vid två och då åkte jag och Emma in till stan och badhuset och simmade litegrann, var riktigt skönt och efteråt var man sådär lagomt mör i hela kroppen, hade nog kunnat gå och lägga mig och sova då egentligen :P Haha. Men så blev det inte, för sen vid typ fem så åkte jag och Emma ut till Mamma och Mats där det bjöds på grillat, var supergott och supermätt blev man! Så ja, nu ska jag väl inte göra mycket alls innan det är dags att sova, behöver åtminstone inte gå upp klockan fem imorgon vilket känns otroligt skönt!

Hm, kanske kolla på en film nu? Ska se om jag har något som jag känner mig sugen att titta på, i sånna fall får det nog bli så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar