tisdag 15 september 2015

- Klar för idag

Har varit en lång dag idag!! Först jobb mellan 06.45-15.30, och det var en hektisk dag på jobbet, allt gick i ett och det var knappt att jag hann äta lunch. Så hade vi ett ssk-möte efter jobbet så kom inte hem fören runt kvart i 5. Åt lite mat och tog det lugnt en stund innan jag åkte vidare till ridskolan.

Hade Nikki idag igen och vi hade hoppning. Hade några travbommar och så hoppade vi studs. Det var riktigt roligt men otroligt jobbigt! Jag och Nikki var nog lite trötta och svettiga när vi var klara.

Efter det svängde jag förbi affären en vända påvägen hem och nu har jag duschat och sitter framför tv:n. Ska kolla något avsnitt anime innan det är dags att sova. Upp tidigt imorgon igen och jobba. Men efter imorgon är jag ledig hela 4 (!) dagar, rena mini semestern ju! Haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar