onsdag 30 september 2015

- Sjukling

Nu var det ett tag sen jag gjorde nån uppdatering här. Hade tänkt skriva lite när jag kom hem från Göteborg i söndags men det glömde jag faktiskt bort. Var ju ner på bokmässan vilket var alldeles awesome! Ska lätt göra det till ett årligt besök! Fick med mig en hel del hem :)

Sen i söndags när vi skulle åka hem så började jag känna mig lite hängig, jobbade kväll i måndags och började hosta en del då. Sen igår började jag även snora och fick feber. Blev hemma från jobbet idag och blir hemma imorgon  med. Förhoppningsvis ska jag vara tillräckligt pigg för att kunna jobba igen på fredag i alla fall. Febern har gått över nu men hostan och det vill inte riktigt ge med sig plus att jag till och från har ont i bihålorna.

Så idag har jag inte gjort mycket alls, växlat mellan att ligga framför tv:n och sitta framför datorn typ. Och det är väl ungefär så dagen imorgon oxå kommer att se ut. Så himla tråkigt för jag skulle egentligen har ett Pt-pass idag men nu blir det till att ta det lugnt med träningen över huvudtaget tills förkylningen har börjat ge med sig. Får se när jag är back on track igen så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar