måndag 21 september 2015

- Rygg och benslakt

Hade ett pass med Evelina idag kl 10. Så gick väl upp runt halv 9 och gjorde inte så mycket innan jag åkte in till gymmet. Ben och rygg mördade vi idag. Värmde först upp på gåbandet i 15 min med 15% lutning innan vi gick vidare till benböj med stång, två olika varianter, den ena med stången framför mig och den andra med stången på nacken. Sen varvade vi det med utfall med hopp, fy tusan dom var hemska! Jag hatar vanliga utfall så med ett litet hopp gjorde dom bara ännu värre, haha. Sen körde vi lite vanliga marlyft innan vi avslutade med rygglyft.

Åkte hem och duschade, åt lite mat, kollade ett avsnitt anime och sen har jag plockat undan lite här hemma. Ska ta och åka iväg till jobbet nu alldeles strax och jobba 14.00-21.45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar