torsdag 3 september 2015

- Ridtur i mörkret

Gick upp vid halv åtta imorse, så kom mamma förbi strax innan åtta för att låna mitt objektiv. Sen åkte jag iväg till pappa, fick lite frukost där innan han hjälpte mig att sätta in en annan stereo i min bil, så nu kan jag spela spotify i bilen!! Grymt bra blev det!

Efter det så åkte jag till gymmet och hade ett pass med min PT Evelina, fick idag börja med att värma upp lite kort på en spinning cykel innan vi gick in i crossgym salen (ända stället där det var någorlunda ljust då det blev strömavbrott i hela avesta en vända :P) så fick jag köra roddintervaller, 400m x 4, efter det så fick jag göra en så kallad kettlebell swing, och då körde vi tabata intervaller, alltså 20 sek kettlebell sen 10 sek vila, upprepade det 8 gånger. Sen tillbaka till roddintervallerna igen, 400m x 4 efter det så avslutade vi med smala armhävningar och plankan, även där i tabata intervaller. Sådär lagomt slut igen som alltid efter Evelinas pass, haha :D

När jag var klar där så åkte jag hem till Sofie en vända och sa hej och åt lite lunch innan jag åkte vidare hemåt. Blev lite städning här hemma, dock är det fortfarande en hel del kvar men orkade inte ta allt idag, vi ska hjälpas åt lite över helgen så vi får ordning här hemma igen ^^. Åt lite ugnspannkaka innan jag åkte ut till mamma för att släppa in hästar. Blev även en ridtur i mörkret, gjorde iordning Charlie och red en kortare vända, blev väl kanske ca 20 min men det var skönt att komma ut lite och rensa huvudet! Charlie tyckte dock att jag var lite jobbig som släpade ut honom när det var mörkt, haha, men det gick bra :)

Nu har jag precis kommit hem igen och ska ta och sätta mig framför tv:n en stund innan jag går och lägger mig, imorgon jobbar jag kväll och innan det ska jag laga en tand och gymma, jag hoppas att jag orkar gymma efter att ha lagat tand men det tror jag inte bör vara några problem, får väl ta det lite lugnare bara i värsta fall ^^.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar