söndag 17 januari 2016

- Helgen

Blir ett lite snabbt inlägg om helgen som gått. I fredags gjorde jag inte jättemycket. Var och hälsade på mormor och morfar en vända och sen till kvällen så kom Lina hit och så hade vi lite spelkväll (med brädspel).

Lördag så försökte jag sova så länge som möjligt först och klev väl upp runt 12 tiden nångång. Åkte ut till mamma och så tog vi en ridtur med Paddan och Demon i det fina vädret, visst var det lite kallt men ändå supermysigt och solen sken :D Sen gjorde jag inte så mycket mer den dagen, tog det lugnt och laddade inför ett nattskift. Går ju två upplärningsnätter nu så ska jag prova börja jobba natt. Så åkte iväg till jobbet vid halv 9 ungefär.

Idag sov jag först såklart. Klev väl upp runt halv 3 tiden ungefär. Vaknade till liv litegrann och sen åkte jag ut till mamma och hämtade pappas släp som stod hos dom eftersom dom lånat det av oss. Körde det till pappa så det får stå inne fram till på torsdag när jag ska besikta det. Efter det åkte jag till gymmet och körde ett pass spinning. Kom hem och åt litegrann och packade ner det jag behöver med mig inför ett nattskift till. Och nu ska jag bara sitta och ta det lugnt och läsa litegrann tills det är dags att åka iväg till jobbet igen då :)

1 kommentar: