lördag 16 januari 2016

- Så har ännu en dag gått

Idag (eller igår om man ska vara exakt nu då klockan är 00.08) har varit en ganska lugn dag, har fortfarande grym träningsvärk i benen. Var hem och hälsade på mormor och morfar en vända och då var även Lisa förbi tillsammans med Minnah och Thindra, blev där ett par timmar innan jag åkte hem igen. Tog en promenad i kylan sen när jag kom hem eftersom det inte blev något gym idag. Sen nu till kvällen så kom Lina förbi och fram tills för typ en liten stund sen så har vi setat och spelat en massa spel, vi började med När och Fjärran, sen spelade vi Yatzy några omgångar och avslutade med några vändor av Quizmysteriet. Grymt kul!

Nu funderar jag lite hur jag ska göra, om jag ska lägga mig i sängen och läsa ett tag eller om jag ska sätta mig framför tv:n och dra igång en film. Tänkte i alla fall hålla mig vaken ett tag till och sen inte ställa någon klocka imorgon utan sova ett bra tag. Anledningen till detta är för att jag ska ut och jobba 2 nätter nu nämligen, så tänkte mig att jag försöker vända lite på dygnet redan nu.

När jag vaknar imorgon så blir det i alla fall till att åka ut till mamma och ta en ridtur! :) Bjuder på några gamla bilder från tidigare vintrar <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar