torsdag 7 februari 2008

Barnvakt

Sov hemma igår eftersom mami var borta och Mats jobbade natt, så jag var tvungen att sova hemma med Rasmus. Kom hem vid 8, Mats åkte och hämtade Amanda vid halv 9 och sen åkte han till jobbet vid halv 10, Rasmus sov redan när jag kom hem så det var ganska skönt, slapp man lägga honom ^^ La mej i mammas säng och läste litegrann sen glodde jag litegrann på "Dansar med vargar" orkade dock inte kolla klart på hela så jag stängde av den och somnade. Sen vid 1 tiden nångång så vaknade jag av att någon petade på mej, kikade upp och såg att Rasmus satt brevid mej :P haha, sa åt honom att lägga sej så då gjorde han det så somnade vi om igen. Vaknade igen av att Rasmus satt upp och letade efter nåt, frågade vad det var han letade efter och då var det ju en "tuttis" han ville ha, fick gå till hans säng och kolla om det fanns någon där och sån tur var det så låg det en där. Så somnade han igen, och jag med. Vaknade sen vid halv 7 av att Mats kom och väckte ungen, han skulle bli skjutsad till dagis. Då passade jag på att gå upp och lägga mej i min egen säng igen och sova lite till. Vaknade vid 10, gick upp och käkade litegrann och sen var jag ut och red på Demon en sväng :) Var riktigt härligt faktiskt. Sen skulle mami och mats in till staden så då åkte jag med och nu sitter jag i Anders lägenhet igen och ska ta och börja göra lite mat tills Niklas kommer hem från jobbet, Sofie ska oxå kommer över och käka :) Trevligt Trevligt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar