torsdag 21 februari 2008

Ingen rubrik

Jag är sämst på att komma på rubriker, varför måste man egentligen ha sånna för ? Det som är intressant på en blogg är ju själv inlägget, men iuf det kan ju kanske vara så att lyckas man komma på någon bra rubrik så gör den att det blir ännu intressantare, eller nåt sånt :P Haha, jag vet inte.
Så händer annars nu då ? Inte så mkt alls. Skulle ha vart hem och ut och ridit med Mats en sväng, men det blev inte så och jag kände att jag orkade inte ut och rida själv idag igen, det är rätt trist egentligen, det är ju mycket roligare att rida med nån annan. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill :P
Gör jag nu då ? Inte mkt alls, sitter och lyssnar på musik och funderar över vad jag ska göra idag, vill fotografera men vet inte vad jag ska ta kort på, och så är ju min digitalkamera inte den bästa heller, det är lite segt. Fast i helgen ska mami köpa Heidens kamera, Äntligen ! Det har vart så mkt fram och tillbaka med den där kameran att jag nästan trodde att Heiden skulle ångra sej och inte vilja sälja den, men tack och lov så blev det inte så ^^ Måste ju ha den när jag ska jobba :) Och så måste jag även ringa Samuel och höra om han kan fråga Heiden om jag skulle kunna få låna den externa blixten till kameran när jag jobbar oxå, och kanske förhoppningsvis iaf låna den några dagar innan oxå så att jag kan testknäppa lite kort och se att det blir bra. Men det ska nog lösa sej.
Suck, läste nyss ut min bok, och så var jag smart och lämnade dom andra böckerna hemma igår, så för att börja på en ny bok måste jag orka gå hem och hämta, och det orkar jag inte. Får se om jag kanske till och med orkar läsa Sagan om ringen igen, den har iaf Niklas :P Haha. Fast tror inte riktigt att jag känner för det dock, får väl ta och kolla igenom alla hans Kalle Anka pocket och se om det inte är nån av dom som jag har missat, jag tror faktiskt att jag har läst typ alla dom xD Haha. Men men. Ska väl försöka hitta på nåt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar