onsdag 13 februari 2008

Ingen rubrik

Vet inte vad jag ska ha för rubrik så får inte vara nån alls i princip :P Idag har väl inte hänt så himla mkt. Eller jag och Sofie har vart ute och ridit :) Vi åkte dit igår och sov där, gick upp vid 10 tiden kanske och var ut och red en sväng i det fina vädret ^^ Sen åkte vi tillbaka till stan och när vi väntade på bussen kom världens drygaste unge fram och frågade massa saker och var allmänt jobbet, det var så man ville slå ner henne ! Och då är det Illa ! Gick stan en sväng, eller biblioteket och coop, men det är ju nästan stan :P Haha. Sen vandrade jag tillbaka till Anders lägenhet och Sofie gick hem till sej. Jag diskade och väntade på att Niklas skulle komma tillbaka från kursen han har vart borta på i 3 dagar. Han kom väl hem mellan 5-6 nångång och då kollade vi Alien Vs Predator Requim. Den var helt okej, inte jättebra enligt mej, men duglig iaf. Åkte hem till han en sväng och nu är vi tillbaka här i Anders lägenhet, sista natten här nu sen kommer Anders hem igen och det blir till att flytta tillbaka alla saker, eller det är väl inte så mkt egentligen, det är väl Niklas dator som är det mesta :P
Hur är det annars då ? Jodå, hyperförkyld, ont i halsen som satan och snorar som en jag vet inte vad, även täppt i näsan lite sådär till och från, hur kul är det på en skala ? Det verkar vara nåt som går nu för nästan alla verkar vara sjuka, det är tråkigt :( Och just ja ! Det får jag ju inte glömma !! :D Numera är jag stämplad som Vimmelfotograf för efterfesten.com :D:D:D Hon ringde mej igår och vi snackade lite och jag ska fotografera den 1:a och den 8:e mars :) Det ska bli så himla roligt !! Jag längtar ! :D Ja, det får väl avsluta inlägget, orkar inte skriva så mkt mer, ska dricka upp mitt honungsvatten och sen gå och lägga mej faktiskt, behöver lite sömn känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar