onsdag 6 februari 2008

Nästan egen lägenhet :)

Sitter inne i Anders lägenhet som omväxling från hemma hos Niklas :P Haha. Fast det är ju iuf med Niklas men ändå. Aja, ska väl ta det från början nu så alla hänger med :P Anders fick höra att Viktor som hade tagit hand om hans katt innan inte hade matat honom på två veckor så då ville Anders ha någon annan som tog hand om missen medans han var borta nu i två veckor (han skulle iväg med jobbet i helgen så han skulle bara komma hem på söndagkväll och sen åka till jobbet på måndagen igen) och då sa jag att hade jag inte haft svårt att ta mej in till stan varje dag så hade jag kunnat ta hand om katten, och då kom Anders med den idén att jag och Niklas får låna hans lägenhet dom här två veckorna och ta hand om missen. Och så blev det. Så jag och Niklas tog med våra datorer m.m och "flyttade" hit i måndags ^^ Det är riktigt soft faktiskt :) Laga egen mat och sånt :)
Och vad har jag gjort idag då ? Inte så mkt, gick upp och åt lite frukost med Niklas innan han gick till jobbet, gick och la mej en stund till, gick upp vid 10-11 nångång, satte mej vid datorn, läste lite, var ut och gick med Loke. Och nu sitter jag här igen. Ska ta mej nån macka och sen vänta på att Niklas slutar jobba så ska vi gå och handla och sen tillbaka hit och laga mat ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar