fredag 15 februari 2008

Sjukling

Ja, känner för att klaga lite på att vara sjuk. Det är inte ett dugg kul :( Igår hade jag feber, ont i halsen, ont i örat och täppt i näsan som satan. Idag är örat bättre iaf men halsen är cp, tidigare kunde jag knappt prata, eller kan det knappt nu heller, fast det är lite bättre efter x antal koppas med honungsvatten. Och så har jag typ sovit lite smått till och från, läst, kollat på tv. Ja, en seg dag har det varit och så kommer den fortsätta. Ska bara sitta här vid datorn och slöa hela kvällen, kolla på senaste Naruto nångång när jag orkar, nörda lite Wow :P Ja, det är väl vad som kommer hända den här kvällen. Och hela helgen kommer väl egentligen bli en seg helg, göra typ ingenting. Förutom att på söndag ska jag hem till papi en sväng och fika lite och så eftersom Ann fyller år på måndag ^^ Det är väl vad jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar