lördag 23 februari 2008

Klockan är inte ens mkt :O

Här sitter jag vaken och klockan är bara 9 :O Det är ovanligt, har vart vaken i en timme redan oxå, den ni ! Det är RIKTIGT ovanligt för att vara jag, plus att det är helg. Herregud, vad är det för fel på mej ?? Haha :P
Aja, vad händer idag då ? Sitter hemma hos Niklas nu och Anders är oxå här, Niklas sitter och lirar wow och Anders sitter och spelar MarioParty, själv sitter jag här och gör inte så mkt alls, funderar om jag ska våga spela MarioParty mot Anders, men det känns inte som nån jättebra idé eftersom både Anders och jag är dåliga förlorare så risken finns att vi kommer ha slagit ihjäl varandra innan det är slut xD HAHAHA, eller nåt sånt :P Men men, får se hur det blir.
Sen beroende på när Anders ska hem så ska Sofie med tillbaka hit till Fors så ska vi ut och rida :) det ska bli skoj, var ju tänkt att vi skulle göra det tidigare i veckan men det blev lättast att flytta det nu till helgen istället ^^ men åker Anders hem senare måste jag ta och höra med mami om vi kan åka in och hämta Sofie så att vi kan ut och rida :)
Aja, nu ska nog jag oxå vara lite nörd och lira lite wow :P Vill ju bli 40 snart så jag får en raptor som jag kan rida runt på :D Hahahah xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar