fredag 1 februari 2008

Ja ja ja ja :P

Nu har jag kommit in i en sån period när jag inte skriver så mkt. Jag hoppas den går över snart och OM det är nån som läser min blogg ens så förlåt för att jag är seg på att uppdatera :P Idag har jag iaf vart till arbetsförmedlingen på nyinformationsmöte, innan det var jag även upp till bror min för att hämta hans kamera som jag ska låna den här veckan så jag kan testa den litegrann och lära mej hur den fungerar eftersom det lät som om jag kommer iaf få testa på vimmelfotografjobbet :D:D Så jävla roligt det ska bli !!! :) Sen kom Ellis ner på stan, vi träffade på Niklas (han hade lunch från jobbet) och så var Anders, Viktor, Robin mfl på smörgåstårtan så då käkade Niklas lunch där. När han sen åkte tillbaka till jobbet så gick jag, Ellis och Anders upp till Anders och var där en stund, sen åkte Ellis hem och jag och Anders vandrade ner på stan och köpte koppel till hans katt, sen fick Loke gå ut en sväng, och usch vad det var farligt ! :P Men söt var han. Sen slutade Niklas jobbet och då åkte vi tillbaka till Fors och Anders hängde på även han och så kom Ellis oxå och så vandrade vi till Jansson där John redan var och så hängde vi där en stund, spelade lite guitar hero 3 och Rappa Kalja, sen vid typ halv 8 så åkte John in till staden för att festa litegrann, Ellis körde in honom och Anders åkte med hem då, och då gick även jag och Niklas hem. Sen dess har vi inte gjort så himla mkt. Kollat lite på tv, setat lite vid datorn, läst lite. Och det är väl så resten av kvällen kommer se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar