lördag 21 juni 2008

Elin var hemma :)

Har ganska precis kommit tillbaka från Elin :) Hon och Tobias var hem hit under helgen, så det var trevligt. Ibland blir det ju så att det går flera månader innan vi ses men nu senaste veckorna har vi setts rätt mkt :) Mot vad det brukar bli iaf. Först veckan innan karnevalen tror jag det var, sen på karnevalen och så nu, jätteroligt verkligen !
Var iaf hem till dom (eller hem till Elins föräldrars lägenhet blir det :P) Smörgås var där oxå och sen kom det några fler som jag inte riktigt vet vilka det är. Dom drack litegrann, jag med men jag höll mej till ren coca cola :P haha. Kände att igår räckte xD Spelade lite guitar hero, satt ute på balkongen och snackade skit, klappade och busade lite med Moltas (Elins föräldrar hund) och klappade på Elton, som har börjat bitas lite igen :P Haha, kommer ihåg när han var liten då tuggade han på mej så fort han fick chansen xD Men det var kul :) Och imorron blir det kanske rida av med Elin, beroende på hur hon mår efter ikväll :P Hon sa att hon alltid brukar få så sjuk baksmälla när hon dricker så det visar sej hur länge hon får ligga och spy, hahahaha xP
Så den här dagen blev bra till slut ändå, är på bättre humör nu oxå så det känns bra, lite tankar som snurrar i huvudet bara, men orkar inte skriva nånting om det nu. Får ta det en annan gång kanske eller skita helt i det. Låta dom vara där i huvudet och snurra :P Det kan ju dock vara skönt att få det ur sej, brukar kunna kännas bättre då. Men men, mår bra för tillfället iaf :)
Och kolla Anna ! Jag har uppdaterat TVÅ gånger idag ! Den du !! Haha

1 kommentar: