onsdag 18 juni 2008

Trött, Tröttare, segast

Här sitter jag efter att ha jobbat en natt, började klockan 10 igårkväll som vanligt och slutade vid 6 imorse, slocknade som ett ljus när jag kom hem så fort jag la mej i sängen :P Haha. Var lite småtrött, vaknade knappt när Niklas försökte säga hejdå när han gick till jobbet xD
Sen blev det sova, sova, sova, sova, sova, tills mobilen ringde, då var det en bror som undrade vad jag gjorde vid 7 ikväll, han ville ha skjuts från ett tåg, men det gick inte så bra eftersom då är jag i Uppsala och hälsar på John med Niklas, Robin och Emelie.
Kollade på klockan när jag hade pratat klart iaf och då var den kvart över 1, la mej och försökte sova lite till eftersom jag hade ett alarm ställt på klockan 2, men märkte att jag var så otroligt kissnödig så jag lyckades inte somna om nå mer xD Gick upp på toa, startade datorn och satte mig här.
Japp, det var allt för den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar