tisdag 17 juni 2008

Vet inte ?

Nej, vet inte vad jag ska skriva om. Har verkligen inget att skriva om som vanligt xD Sitter och farmar honor med Niklas Shaman på wow. Det kommer nån ny pvp säsong nästa vecka tror jag det var så han vill ha ungefär 75ooo honor innan den. Han har 15770 nu, så det är en bit kvar, därför får jag sitta och ha han gubbe inne i battlegrounds och röra på gubben lite då och då så att han inte går afk :P Det är soft att jag kan sitta vid hans dator då iaf och göra annat medans jag har min bärbara brevid mej med wow på, så är det bara sträcka sig dit lite då och då och ta några steg med gubben xD
Vad som händer annars idag då ? Sitta här. Vänta på att Niklas kommer hem från jobbet, kanske åka till Uppsala och hälsa på John, beror på hur han mår och om jag hinner följa med, annars blir jag hemma. Så får se hur det blir ^^ Ska väl laga lite mat sen lite senare, vet inte riktigt vad jag ska göra än bara, kyckling kanske ? Visar sej det med.
Jadu John, nu får du sluta att skrämma upp oss nå mer ! Det har ju bara blivit värre, vad skulle hända om det blev fler gånger lixom ? Vill man ju inte ens tänka på. Vi saknar dig här hemma och håller tummarna för dig idag. Du måste bli bra ! Men du måste ha en skyddsängel, eller två så dom vakar nog över dig nu med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar