måndag 23 juni 2008

Humöret svänger ..

Nu har jag kommit in i nån jävla period .. Det var bra länge sen jag gjorde det nu faktiskt. Vet inte riktigt vad som har utlöst det den här gången, Pms ? Det som hände i midsommras ? Eller bara trötthet ? Jag vet inte. Kanske lite av varje.
Har jobbat idag iaf. Varmt och klibbigt och jobbig, magvärk och huvudvärk som avlöste varandra till och från nästan alla 8 timmar jag var på jobbet. Segt, men man fick lov att stå ut. Mats hämtade mej och så åkte jag med honom ut till Fors oxå och när han ringde och stod utanför hade jag lyckats slumra i soffan så jag fick lov att rafsa ner det jag skulle ha med mej i ryggsäcken fort som tusan, och då glömde jag ju såklart värktabletterna oxå. Klappa händerna för mej ! Eller inte.
Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet och täcket runt om mej. Funderar om jag ska ta och gå och lägga mej, men känns som om jag ändå inte kommer kunna somna än. Det är både allt och inget som snurrar i min skalle just nu, det är knappt jag vet själv vad det är.
Äh, orka, lägger mej och läser, det kan ju inte bli sämre iaf.

1 kommentar:

  1. Vad är det du tänker massa om ? Och vad hände på midsommar gumman ? Skriv ett mejl :) <3
    Puss

    SvaraRadera