lördag 21 juni 2008

Midsommar

Det var länge sen jag var på det här humöret .. Midsommaren blev inte så lyckad som jag hade önskat. Till en början var det jätteroligt men sen verkade det urarta helt och hållet. Så jippie för midsommar i fors ...
Orkar inte gå in på allt här. Men det var kul till en början som sagt, vi spelade brännboll, fotboll, kubb, gick tipspromenad och hade riktigt trevligt med alla människor :) Sen blev klockan mkt, mkt alkoholhaltiga drycker hade nog oxå gått åt kan jag tänka mej, så det var säkert en anledning till att det blev som det blev. Men men, gick och la mej vid halv 2 av ren utmattning.
Vaknade vid 7 imorse först men lyckades somna om och sov till en halv 11 ungefär. Åt lite frukost, läste lite bok, somnade en stund till, sen klockan 3 typ så åkte jag och Niklas hem igen. Och nu sitter jag här framför datorn och ska bara slöa ikväll. Orkar inte med nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar