fredag 29 juni 2012

- En skymt av sol, en doft av vår

Nu har jag den absolut jobbigaste helgen framför mig igen, tolv timmars förmiddag skift lördag och söndag. Så kommer antagligen vara lite smått avskärmad från omvärlden dom här dagarna då det i princip kommer bli jobb - hem - äta - slöa - sova - jobb - hem - äta - slöa - sova :P Men så kan det vara ibland.

Vad har hänt sen sist jag skrev då? I onsdags fyllde lillebror år, så då var jag och Niklas ut dit och fikade, jag lärde mig även köra fyrhjulingen helt själv då! :D Haha. Awesome! Sen torsdag så hade jag, Niklas, Anna och Micke lite picknick på holmen på förmiddagen, var tack och lov fint väder, så det var riktigt mysigt <3 Sen åkte jag och Anna hem till oss i fors, tog fyrhjulingen härifrån och åkte ut och red en vända, var lite varmt och mycket insekter som irriterade stackars hästarna, men annars så gick det bra, var riktigt skönt att komma ut på en tur igen ^^. Sen fyllde ju Amanda år i torsdags oxå så då åkte jag och Niklas iväg till grådö framåt kvällningen för ännu lite mera fika :)

Sen idag så har jag jobbat, men för en gångs skull så sov jag helt okej inför förmiddagsskiftet, vaknade inte en massa gånger under natten som jag annars brukar kunna göra, så det var skönt ^^. Och vi hade nånting att göra på jobbet oxå så man blev inte så fasligt trött där heller, däremot så blev jag tydligen trött när jag väl kom hem idag sen :P Eller först städade jag och Niklas lagade mat, så åt vi och sen la jag mig i soffan för att läsa ut boken jag höll på att läsa, hade inte särskilt många sidor kvar i den nämligen, men tydligen så blev jag väldigt trött då så somnade innan jag hann läsa ut den xD Haha, sov typ en och en halvtimme där på soffan innan jag vaknade av att Niklas stod och skrattade åt mig och tyckte att jag och katterna var söta :P Vi låg och sov allihopa i varsina hörn av vardagsrummet :P haha.

Nu ska jag slöa lite här framför datorn och sen ska jag nog kika lite film innan det är dags att sova igen så jag orkar med hela morgondagen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar