onsdag 30 januari 2008

Seg, jag vet

Har vart rätt seg med att uppdatera på senaste tiden. Men jag har kommit in i en sån period när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om i blogginläggen. Mina inlägg blir ju bara så förbannat tråkiga och handlar om typ samma saker hela tiden. Jag är hos Niklas, ska snart hem, har vart hemma litegrann, sitter och gör ingenting. Ja, typ sånt. Hur kul är det att läsa om egentligen ? Men men.
Har sökt jobbet som vimmelfotograf nu iaf :D Yeeei :D:D:D Mamma ska ju köpa en kamera så får jag jobbet så kommer jag få låna den av henne tills jag har råd att köpa en egen, och skulle hon inte hinna köpa den innan jag får jobbet (om jag får det då :P) så sa bror min att jag skulle få låna honoms tills mamma har fixat det :) Så himla kul. Och jag hoppas verkligen att jag får jobbet, jag vill verkligen ha det !! :D
Igår var jag och Mats ute och red en sväng på hästarna, var riktigt härligt :) Och vi red en bra bit, utforskade lite nya vägar och stigar i skogen, det gick dock inte jättebra eftersom det var ganska mkt is och lera på vissa ställen och där tyckte inte hästarna om att gå, dom är inte så förtjusta i att blöta ner sej xD Haha :P Men vi kom en bit iaf innan det blev alldeles för mkt och vi blev tvungna att vända. Sen vid 2 hämtade Mats Rasmus på dagis och jag passade på att ta mej ett vaarmt bad, det var najs ^^ Sen satt jag mest och läste och kollade lite på tv medans jag väntade på att tiden skulle gå och jag skulle tillbaka till Niklas. Höll på att somna framför tv:n så när han ringde och sa att han var på väg hem från jobbet bestämde jag mej för att jag skulle gå istället för att han skulle komma och hämta mej, kände att jag behövde röra på mej litegrann :P

Sen idag då. Måste in på CSN:s hemsida och kolla vad man ska göra för att söka studiemedel, skulle väl ha gjort det bra mkt tidigare eftersom jag började plugga i november .. Men men, det är jag i ett nötskal, drar mej för att ta tag i saker och ting. Det är något jag måste försöka ändra på verkligen. Så kan jag inte fortsätta hålla på. Och så måste jag skriva om det sista matte uppdraget och skicka det med post till läraren för han ville se hela uträkningar, det är ju inte så himla lätt att skriva hela uträkningar och sånt på datorn när man skickar in det. Så ska väl ta tag i det oxå så jag får det inskickat så fort som möjligt. Annars händer det väl inte så himla mkt idag, som vanligt. Blir väl mest sittandes framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar