söndag 6 juli 2008

Hmm .. Nu då ?

Jag vet som vanligt inte vad jag ska skriva men Anna ville att jag skulle uppdatera, Anna du får skylla dej själv om det blir tråkig läsning :P Haha
Var ut igår iaf .. Kom fram till efteråt att det inte var världens bästa idé, fick en riktig jävla snefylla mot slutet av kvällen, blev jättedeprimerad typ och shit. Men men, det har gått över nu iaf.
Idag har jag iaf inte gjort så mkt. Vaknade vid 9, gick upp och duschade och fräschade till mej lite eftersom mamma och mats skulle komma med Rasmus för jag skulle vara barnvakt ett tag medans dom åkte och hämtade Amanda, hade Rasmus till typ halv 2, då gick jag till kyrkan och lämnade av honom med mormor och morfar :P Så jag slapp ha honom allt för länge xD Sen efter det så la jag mej på soffan och slumrade till en halvtimme, och det behövdes kan jag säga, blev lite piggare efter det iaf så då tog jag mej själv i kragen och plockade undan mina saker som har stått i hallen i typ en vecka, om inte mer :P Bra jag är.
Så vad händer kommande veckan då ? Det blir bara till att jobba, jobba och jobba ännu mera, är långvecka, fm, fm, em, em, natt, natt, natt. Så lite segt är det :P Sen är jag ledig mån-tis veckan efter, jobbar ons-fre och är ledig lör-sön. Egentligen så har man ju 7 dagars ledigt efter en långvecka men jag fick jobba lite extra och det tackade jag inte nej till eftersom då får jag ju lite mer pengar :) :P Haha
Nej, nu ska jag kolla tv. Ett program på tvåan som heter hästmannen, verkar rätt bra till och med ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar