måndag 21 juli 2008

Åska =/

Jahapp, så blir det oväder igen då =/ Jag tycker verkligen inte om det ! Hörde hur det började mullra lite lågt och gick ut på balkongen för att kika hur det såg ut på himlen, och där var det totalt svart ! Usch Usch. Jag tycker verkligen inte om åska, det är inte riktigt min grej. Var ju sånt här väder igår oxå, det spöregnade lite till och från och samma sak med åskan, jag och Ellis var ju ute och red en sväng och vi lyckades tajma det rätt bra för när vi åkte ut till fors regnade det men när vi kom dit så såg det ut att bli fint igen, men icke, när vi var påväg hem så började vi höra muller igen och när vi tittade bakom oss så var himlen grå, sen när vi hade släppt ut hästarna och var på väg in så kom regnet igen. Lite seg dag. Åkte hem igen efter det iaf och sen gick jag över till Sofie en sväng, satt och slöspelade litegrann innan jag gick och mötte Niklas vid bilen för vi skulle åka ut till hans föräldrar och käka, blev tacos :) Mums! Efter det så åkte vi hem igen, och blev fast i bilen en stund eftersom regnet hällde ner när vi väl hade parkerat bilen, lite drygt men men :P Vi satt där i typ 5-10 minuter kanske innan regnet började avta liitegrann iaf, då passade vi på och sprang från bilen. Mötte Sofie nere vid hennes port sen och gick till hemköp en sväng och sen gick vi upp till henne igen, satt och slöspelade lite igen samtidigt som vi kollade på Batman Begins, riktigt bra film faktiskt. Efter att den var slut så rörde jag mej hemåt igen, var rätt trött så gick och la mej och läste litegrann innan jag somnade.
Idag händer det väl inte så mkt. Ska hämta Sofie i Krylbo vid 16.40 och så måste jag till apoteket oxå. Sen ska jag ut till mami en sväng innan jag börjar jobba, får se om jag kanske åker med Niklas när han och Anders åker ut till fors, jag tror att dom skulle göra det iaf, men men, det visar sej väl hur det blir i guess.
Nu ska jag ta och läsa lite mer tror jag, eller kanske spela litegrann. Får se vad jag orkar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar