måndag 7 juli 2008

Sjukling ..

Jaha, så har man gått och blivit sjuk nu oxå .. segt. Gick upp vid kvart i 5 imorse eftersom jag började jobba klockan 6, kände mej tröttare och segare än vanligt men det var inget jag tänkte på då så jag gjorde iordning allt till jobbet och tog bilen och åkte. Väl på jobbet började jag känna mej mer och mer seg, frös ena stunden och var jättevarm nästa. Började fundera .. "Nej, har jag fått feber nu oxå?" och visst såklart så det hade jag, suck. Så gick hem från jobbet efter halva dagen ungefär. Somnade och sov i typ en timme när jag kom hem. Gjorde lite mat för var vrålhungrig och nu sitter jag och gör bara ingenting, hoppas på att bli frisk så snart som möjligt iaf ! Vill ju inte mista allt för mkt pengar. Men som det verkar nu så blir jag hemma från jobbet imorron oxå iaf =/ Nu känns det faktiskt rätt bra att jag sa att jag kunde jobba extra, det betyder att jag förhoppningsvis får ungefär lika mkt pengar ändå den här månaden även fast jag blev sjuk nu, så nåt positivt kunde jag hitta iaf :P
Papi fyller år idag oxå, var tänkt att jag skulle åka ut dit och äta lite och gratta honom oxå men får se hur det blir, det beror helt och hållet på hur pigg jag är då.
Nu ska jag lägga mej på soffan och läsa en stund till iaf. Får se om jag orkar uppdatera nå mer kanske, om jag kommer på nåt :P Haha

1 kommentar:

  1. Krya på dej sötnos och hoppas vi ses snart :) PUSS <3

    SvaraRadera