onsdag 16 juli 2008

Längtar till helg.

Var ledig måndag-tisdag och då bar det av till Uppsala en sväng :) Skitroligt att träffa Anna igen, och Jenny :D:D Var så himla länge sen, det blir alltför långt emellan gångerna tycker jag :( Men men, vi lagade god mat, gjorde sockerkaka, frossade på glass och kollade på två filmer :) The Number 23 och A tale of two sister. The number 23 är riktigt bra faktiskt, Jim Carrey kan spela i seriösa filmer med (Y) Och ett väldigt bra slut på en thriller, man hänger med och det tycker jag är bra ^^ A tale of two sister däremot var helt och hållet mysko, hängde inte med nånting tror jag och så höll jag på att somna mot slutet :P Men jag lyckades hålla mej vaken. Men filmen var konstig. Men jag rekommenderar er att titta på The Number 23, riktigt bra film !
Sen idag har jag jobbat igen, gick upp vid 5 och åkte till jobbet, sen åkte jag hem till hästarna och så kom Carro ut oxå och vi tog en sväng på hästarna, Demon var så dryg idag dock ! Han ville bara ner till sin älskling Lycka .. dryga dryga hingst :P Haha. Men vi kom iväg tillslut, red och utforskade skogen litegrann :) Det var mysigt, men lite läskigt ändå, skogar är läskiga.
Åkte hem och hann vara hemma i kanske en halvtimme innan jag blev sugen på mcdonaldsmat :P Men Sofie var inte hemma så kunde inte få med henne, Niklas ville inte och Ellis hade annat för sej, så ringde systeryster Amanda och frågade om hon ville med, så jag åkte och hämtade upp Amanda hos papi och sen vidare till Hedemora och mcdonalds. Mums :D
Och sen till efterätt blev det till att köpa glass av andra syster Tone på lappens :) Ännu mera Mums !
Jobba fm imorron igen, sen en sväng till ungdomsmottagningen och sen till mormor och morfar och käka tacos :D Gott gott
Fredag blir det till att jobba em, blir nog inte så mkt annat än det skulle jag tro, kommer nog sova mesta delen av förmiddan och sen börja jobba klockan 2, sluta klockan 10 och då blir det antagligen till att gå och lägga sej ganska på en gång.
Lördag ska Tone komma hit och vi ska spela Wii :D Mitt nya hästspel bland annat ! Det är skitkul !! :D:D:D Sen lördagkväll, vad händer då ? Jag vet inte, det visar sej. Kanske utgång, kanske inte. Vet inte än.
Söndag blir nog bara en slappdag skulle jag tro, det brukar det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar