lördag 19 juli 2008

Hmm ..

Ska man försöka uppdatera nu igen då, det är ju inte alltid det lättaste, för det blir alltid så jävla tråkiga inlägg xD Men men.
Var med Tone och Amande lite idag, vi spelade Wii och gick ner på stan en sväng, sen efter det så åkte jag och Niklas hem till hans föräldrar och käkade lite gott, grillad kyckling och klyftpotatis med bearneise sås, MUMS :D Var där en stund och sen åkte vi vidare hem till John, han fyllde ju faktiskt år idag så, blev lite Wii spelande där med, bowling, golf (FETT tråkigt) och sen spelade Niklas och John Smash bros medans jag satt och tittade på medans jag varvade med lite läsning, råkade ha en bok i väskan så xD HAHA
Sen vid 11 kanske så åkte vi hem och nu sitter jag här vid datorn och slöar lite samtidigt som jag kikar på house of the dead som var på tv:n

Nästa vecka ska jag till kolmården :D Ska bli skiiitkul !! Ska dit med Mami, Mats, Rasmus och Amanda, en liten familjetripp :P Haha, det kanske inte är lika kul :P Eller nåt.
och på fredag blir det islandshästridning :D:D Det ska bli ännu roligare !! Då blir det Jag, Amanda, Mamma, Mats, Samuel (!), Lisa, Lisas syster och Carro. Jag längtar !
Ja, det var väl allt jag hade att skriva om den här gången, lika kul som alltid va ?

1 kommentar:

  1. kolmården woho :P O de ligger inte allt för långt bort fron kholm haha :)

    SvaraRadera