fredag 11 juli 2008

Jobba massa natt, suck

En hel jävla natt helg nu *pust* Vanlig 8 timmars idag sen blir det 12 timmars imorron och på söndag, seeegt. Men men, det blir mkt pengar iaf :P Hehe, man får väl försöka tänka så, och på måndag blir det soooooooooova. Och kanske åka och hälsa på Anna :D Det skulle vara så otroligt roligt, miss you <3
Idag har väl inte hänt så himla mkt, gick på stan med Ellis en sväng och när vi gick in på smörgåstårtan så satt Lisa och hennes kompis Carro där, som jag ska ut och rida med imorron :) Det ska bli roligt, och typ 1 minut efter att jag och Ellis hade kommit in där så kom Samuel oxå, lite trevligt, är inte så ofta jag träffar bror nämligen ^^
Efter smörgåstårtan så gick vi upp till Anders och hälsade på honom litegrann, Loke är knäpp xD (hans katt för dom som undrar :P) Var lite sociala där en stund och sen gick vi hemåt, Ellis åkte hem och jag gick upp till mej, ringde Sofie och sen kom hon över en sväng :) trevligt trevligt.
Och nu ska jag väl ta och göra mej iordning för jobbet, måste åka om typ en kvart .. snark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar