tisdag 29 juli 2008

Jag vill inte ens tänka tanken .. <3

Nej, jag vill verkligen inte tänka på det. Det är inte helt 100 än men vi skulle tydligen vara förberedda på det .. Hur kan man vara det ? Det går inte att vara förberedd på något sådant ! Det går verkligen inte ! Kanske ska förklara vad jag skriver om .. Fick höra idag att Amos hade bitit Ann, jag vet inte hur allvarligt men han hade bitit henne iaf, och han har heller aldrig funkat riktigt ihop med barn, han blir så himla osäker och risken finns väl att han någon gång kommer bita någon annan oxå ... Det är väl därför pappa och Ann nu funderar på att ta bort honom .. :'(
Om det blir så vet jag inte vad jag kommer göra ..
Det skulle bli så tomt, utan den glada hunden som kommer och hälsar på en när man kommer hem och hälsar på, han hoppar och vill leka och är helt tokig, och full av livsglädje.
Älskade Amos <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar