lördag 26 juli 2008

Uppdatering

Lite uppdatering av veckan som gått nu då.
Måndag och Tisdag hände inte så mkt, inte vad jag minns iaf xD Jobbade natt båda dagarna.

Onsdag: Gick upp vid halv 12 tror jag ? Om jag inte minns helt fel, vid 1 kom iaf mami, mats, amanda och Rasmus och hämtade mej och så bar det av mot katrineholm där vi skulle bo på camping en natt innan vi skulle gå på kolmården på torsdagen, kom fram, gick ner och badade litegrann, riktigt skönt :) och sen åkte vi och handlade lite fika till morgondagen, åkte tillbaka till stugen och grillade, mums :D Och sen somnade jag som en stock och sov ändå tills dom väckte mej sen på torsdag morgon :P

Torsdag: Gick upp vid 8, käkade frukost och gjorde oss iordning, sen runt 9 nångång kom vi iväg och var framme vid kolmården lite efter 10, fick stå i kö en stund innan vi kom in men sen var vi inne :) Orkar inte skriva allt i detalj från kolmården men vi gick runt och kikade på djur, kollade på delfinshowen, kollade på rovfågelvisning m.m och det var sjuuuuukt varmt ! Till slut var vi helt döda allihopa så vi bestämde oss för att gå till bilen åka safarin och sen åka hem, safarin var kul den med :) Det kommer komma bilder på bilddagboken från kolmården så småningom, typ senare ikväll om jag orkar :P Åkte hem sen iaf och var väl hemma runt 9 ? Åkte och badade en sväng med Robin och Helene då, det var skönt :) Och sen åkte vi till mcdonalds och åt, gott gott, sen åkte vi hem och jag somnade runt 1 = 4 timmars sömn eftersom jag gick upp vid 5 sen = lyckat xD eller inte :P

Fredag: Gick upp vid 5 som sagt, drog till jobbet, jobbade till 2, kom hem, åkte till ingevallsbo och red islandshästar :D Det var SKITKUL ! :D Det var Jag, mamma, Mats, Amanda, Samuel, Lisa, Lisas syster och två kompisar till Samuel och Lisa. Jag fick en häst som hette Tyr, skitsöt liten filur, hade öronen rakt ut hela tiden och såg trött ut :P Han var iuf lite småseg men kul att rida ändå :) Sen åkte jag, Robin, Helene och Madde den här gången oxå och badade, träffade på Sofie vid lillsjön oxå. Badade oss litegrann och sen bar det av mot Hedemora och mcdonalds igen :P Sen gick vi ner på daldansen en sväng, kikade på Vincent och Mimikry, var väl rätt skoj, fick dock ont i huvudet och det var mindre kul :( Blev där ett tag och var hemma vid halv 2 igen och somnade ganska på en gång = 3,5 timmars sömn, vad bra jag är xD

Lördag: Gick upp vid 5 igen, 12 timmars på jobbet idag, sjukt varmt, det var nästan så man smälte bort, och kläderna klibbade på kroppen, usch usch, inte kul alls. Slutade klockan 6, för 3 och en halv timme sen och då gjorde jag lite stuvade makaroner och falukorv och käkade plus gjorde en matdosa till jobbet imorron. Blir ju 12 timmars då med, jippie .. Sen blev det bada idag igen :) skönt skönt, träffade på Sofie där idag igen oxå :P Trevligt trevligt :) Och nu har vi kommit därifrån och jag ska snart åka ut till Fors igen, har ju bott där nu i helgen eftersom jag ändå jobbar hela dagarna och Niklas är borta, saknar honom :( Men han kommer hem imorron kväll så <3

Japp, det var lite uppdatering då, så nu behöver jag inte skriva på ett tag igen :D Eller ? :P Haha

1 kommentar:

  1. Hmm, vette sjutton om du slipper undan från uppdatering ändå du ;) ;) Hehe

    SvaraRadera