måndag 8 december 2008

07.47

Sitter vaken redan nu :O Den ni ! Haha :P Har faktiskt vart vaken sen 7 och gjort mej iordning, fick lov att koka lite makaroner så jag fick med mej en matlåda till idag oxå, kan behövas så man orkar med hela dagen, så nu har jag med mej makaroner och köttfärslimpa, två hårdmackor och 4 mjuka mackor, och så äppeljuicen som fanns kvar, så förhoppningsvis ska jag klara mej på det hela dagen lång :P Så nu sitter jag och väntar på att papi ska ringa och vi ska åka. Och det kommer säkert bli en sen kväll, när jag pratade med papi igår så trodde han att vi skulle vara hemma runt 9 :O Och då kommer jag säkert vara så trött att det blir till att gå och lägga sej nästan på en gång eftersom det blir tidig morgon imorron igen, och imorron blir det nog tidigare än idag oxå, så kan behöva sova då :P Men men, nu ska jag fortsätta vänta på att papi ska ringa. Alla ni andra får ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar