onsdag 3 december 2008

Ny design på bloggen :)

Satt och exprimenterade litegrann eftersom jag hade tråkigt så det blev en ny design på bloggen, kan ju vara roligt att förnya sej litegrann ibland oxå tänkte jag ^^ Och inte bara ha en helt svart och dyster blogg :P haha. Så nu kommer den få se ut såhär ett tag framöver tills jag känner för att ändra igen ^^.
Har även lagt till en liten undersökning för jag är nyfiken på hur många som egentligen läser min blogg, kan vara intressant :) Så jag hoppas att folk svarar.
Men men, vad gör jag annars då ? Inte så mkt alls, sitter och har tråkigt mest för tillfället bara :P Var ju meningen att jag och Madde skulle ut och gå men det regnade först och nu snöar det, man blir ju inte alltför pigg på att ut och gå långpromenad när det är sånt väder, men snart tror jag att vi får släpa oss ut ändå om det ska fortsätta såhär för annars kommer vi aldrig komma igång med att gå ut och gå lite varje dag som vi hade tänkt :P Haha. Får väl se hur det utvecklar sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar