söndag 14 december 2008

Utan Rubrik .. Igen

Vet egentligen inte vad jag ska skriva och orkar egentligen inte skriva. Men jag sa nyss till Anna att jag tyckte att hon skulle uppdatera sin blogg eftersom hon inte har gjort det på länge och då var jag ju tvungen att skriva jag med :P Man kan ju inte vara sämre heller, det funkar ju inte :P Haha. Helgen då, fredagen var lugn, gjorde inte så mkt alls, hämtade Tone nere i Koppardalen från Lussebandyn och skjutsade upp henne till en kompis inne i stan bara sen satt jag nog mest vid datorn tror jag, eller träffade Ellinor en sväng på dagen oxå :) Sen igår så åkte jag, Sofie och Niklas lite pulka på dagen :P Var riktigt kul, men efter några åk så började det komma så många barn och då kände vi att vi skulle ge dom förtur så att vi inte skulle åka in i dom :P Haha, och så hade vi faktiskt börjat blivit lite frussna för lite kallt var det :P Sen på kvällen blev det utgång, vi var hemma hos Johan och Elin och Tobias som var här i helgen kom oxå dit :) Det var skoj, träffa dom igen ^^, Sen blev det star och det var skoj, har faktiskt inte haft så roligt på länge tror jag, det känder iaf så :P Och sen när jag gick hem så träffade jag på en jättesöt katt som ville med mej :P Haha, den var jättekelig och ville verkligen följa med mej in, såg den idag igen, ropade på den och då satte den sej under balkongen och började jama innan den började följa efter en tant som gick förbi den :P Haha. Är ju som man tror att den inte har nånstans att ta vägen stackaren, men men, får väl se om man ser nå mer av den.
Idag har vart en lugn dag, vaknade vid 12 och har typ setat vid tv:n och datorn sen dess, mest datorn :P Har kollat lite animé (Naruto) :) Och ska väl inte göra så mkt ikväll heller, sitta här då med :P Kanske kolla på Naruto eller spela, jag vet inte riktigt än, får se vad jag känner för då helt enkelt ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar