söndag 7 december 2008

Hemma från Tällberg.

Blev ju en tripp till Tällberg lördag-söndag med Niklas jobbarkompisar och respektive på julbord. Blev även lite bad i pool, bubbelpool och badtunna :) Det var riktigt skönt !! Dock väldigt kallt om fötterna när man gick ut till badtunnan eftersom det var snöö, och det var inte lite snö heller ! :P Sen klockan 7 var det julbord, åt gott och jag drack julmust :P Haha, fanns inget annat gott ju :P Och efter maten blev jag så himla trött att jag mest satt och lyssnade när alla andra pratade och sen slutade det med att jag gick och la mej och kollade på tv redan vid typ 10, halv 11 nångång. Men men, har varit en trevlig helg tycker jag :) Och resten av den här dagen blir det nog bara att sitta här framför datorn och sen lite senare ska jag nog kolla på en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar