söndag 7 december 2008

Supertrötter

La mej i soffan och kollade på tv en stund och då kom tröttheten över mej, blev jättetrött bara sådär, lyckades till och med somna en stund, tror jag sov i en timme och sen vaknade jag till och släpade mej upp för att inte sova så länge så jag kan somna ikväll sen eftersom jag ska upp tidigt och jobba med pappa imorron. Ska gå upp vid 7 då och kommer kanske vara hemma till 9 på kvällen igen .. Kul kul, inte jätte men det blir ju lite pengar iaf och det kan behövas såhär innan jul så man kan köpa lite julklappar ^^ Ska jobba tisdag och onsdag sen oxå och då kommer det bli till att gå upp ännu tidigare, då kommer vi nog åka redan runt 6 tiden så då blir det till att gå upp vid 5 kanske :O Shiiit, hur ska ja orka ?! Jag får tänka på pengarna :P Haha. Men men, nu ska jag nog faktiskt lägga mej och kolla på film, får hoppas att jag inte somnar igen bara :P Och efter den blir det nog natti natti för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar