måndag 22 december 2008

Nu är det jul igen ?

Det känns verkligen inte som om julafton är om endast 2 dagar, det är nästan ingen snö ute, det är knappt nå minusgrader och det är bara tråk ! När det är jul ska det vara mkt snö och minusgrader men fint väder, men det är väl bara att drömma om nu antar jag, har ju vart sånt här väder dom senare jularna. BLÄ! Men men, jag tror jag har inhandlat alla julklappar, kommer inte på nån jag har glömt iaf och det är ju bra, bara jag inte kommer på det på julafton xD Haha, det skulle ju se ut det :P
Sitter här vid datorn i min ensamhet för tillfället och spelar lite wow, ovanligt va ? Haha, eller inte. Funderar om jag ska orka gå över och hämta mina skor och det hos Johan men tror inte jag pallar det just nu, ja, jag vet, jag är lat, för det är inte långt att gå heller egentligen. Får se om jag orkar senare idag (om han ens är hemma) eller om han kanske är hemma imorron, det visar sej helt enkelt. Nej, nu ska jag fortsätta med nördandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar