lördag 20 december 2008

Uppdatering

Var till mormor och morfar en sväng idag och firade morfar som fyller 70 imorron :) Var trevligt, kusinerna var oxå där ^^. Blev lite god mat och fika till efterätt, det var mums med minimagnumglassar :D Haha :P Var väl där i typ 2 timmar innan jag och Niklas rörde oss hemåt igen. Sen dess har jag verkligen inte gjort nånting vettigt. Jag har setat vid datorn och spelat wow, kollat på lite FMA (animé) och läst. Slöaste lördagen på länge tror jag :P Haha. Men men, ska kanska skjutsa Tone till Grådö senare ikväll/natt men fick ett sms av henne tidigare där hon skrev att hon funderade på att sova kvar men hon visste inte riktigt hur hon skulle göra än, det visar sej väl helt enkelt om jag måste skjutsa eller inte, tänk vilken snäll systeryster hon här som ställer upp och skjutsar mitt i natten :P Haha. Men men, ska nog spela lite mer igen, eller kolla Fma, har inte bestämt mej än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar