torsdag 4 december 2008

Död åt rubriker !

Ja, jag hatar att komma på rubriker till varenda inlägg, jag har ingen fantasi och kommer aldrig på nånting bra som jag skrev i förra inlägget. Så nu tycker jag att man kan ta död på alla rubriker och sturnta i sånna ! Haha :P Det tänker iaf jag göra, om jag inte nångång kommer på nåt bra :P Haha. Men men, har vart till pappa och jobbat lite idag, plockat skräp från gården, jätteroligt :P Eller nåt, men det gick bra, fick sällskap av lilla missen Linus så :P Han är så sällskapsjuk och ska vara med överallt, sötnos. Och sen fick jag åka iväg med allt till tippen när jag var klar på gården. Tog buss hem igen sen, träffade Madde och Emelie en sväng och så har jag förberett för att göra tacopaj om en stund ^^ Med Maddes hjälp, hon skar grönsakerna :) Och så gjorde jag även iordning fläskfilén tills imorron oxå. Så det är klart. Men men, nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen en sväng och sen vänta på att tiden ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar