måndag 16 augusti 2010

- Ett steg närmare målet :)

Jag började med Viktklubb.se för 2 veckor sen nu för att jag verkligen vill få bort dom ca 15 kilona som jag har gått upp sen gymnasiet. Så jag köpte mej 6 månaders medlemskap där och fick även 1 månad på köpet för dom hade det som erbjudande just då.

Mitt mål är -15 kilo tills i slutet av december. Och jag har redan kommit en bit påväg :)
Jag har pendlat mellan 81-82 kilo nu så när jag blev medlem så satte jag att jag vägde 82, och sen dess har det försvunnit 2,7 kilo ! :) Jag är alltså nere på 79,3 nu ! Vilket känns otroligt bra ! :D Så nu ska jag bara fortsätta med det här ^^.

Var även till affären idag en sväng efter en promenad och köpte med mej banan, apelsin, frysta svarta vinbär och yoghurt (!) Väldigt ovanligt för att vara jag :P Men jag ska testa göra smoothies :D Om jag tycker om det är det ju ett perfekt mellanmål, eller frukost, eller kvällsmat :)

Ja, så ser det ut för mej :) Ska uppdatera om hur det går lite då och då ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar