måndag 23 augusti 2010

- Ja, vad glad jag blir !!!

Vaknade vid 20 över 2 av att Niklas ringde, tänkte bli lite grinig först men jag bestämde mej för att det inte gjorde så mycket ändå :P Hade ju ändå ställt klockan på 3, och det var ju bara 40 minuter dit. Så jag gick upp istället ^^. hehe.

Så efter att jag hade hunnit vakna till litegrann så drog jag igång Wii Fit och körde lite sånt :) Sen så är det ju måndag idag, och måndagar är vägningsdagar, var lite nervös igen :P Men det gick bra !!! :D:D:D
-0,7 kilo igen !!! Nu är jag nere på 78,5! Det känns så bra ! Det går verkligen åt rätt håll :)

Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och vänta på att Niklas kommer från jobbet, det lät nämligen som om vi skulle gå ner och äta på Cityburger. Niklas var tydligen Väldigt sugen på en kycklingnachotallrik :P haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar