söndag 15 augusti 2010

- Söndag

Idag blev det leka lite med Rasmus och Madde :) Eller jag och Madde lekte med Rasmus :D haha :P Vi var till Karlbergsparken en sväng, men blev inte där så jättelänge eftersom det var så mkt getingar och Rasmus tyckte inte alls om dom. Men blev väl där lite över en timme iallafall, så det var roligt :)

Sen efter det så gick Madde hem till sej igen och jag och Rasmus gick hem till mej och Niklas igen, där ville Rasmus spela lite på min dator innan Mats kom och hämtade honom igen :)

Sen efter det gjorde jag inte så mkt, väntade på att tiden skulle gå, så vid 4 åkte jag och hämtade upp Emma, åkte förbi i Grytnäs och hämtade upp saker åt pappa och Amanda, åkte vidare ut till Fors och hämtade upp lite mer saker åt Amanda :P Sen åkte vi vidare till Grådö, släppte av alla sakerna och sen vidare till Hedemora där Ann fixade ny färg på mitt hår :D och klippte av min lugg igen ^^.

Och efter det så åkte jag och Emma till Lappens, jag åt lite mat och sen blev det glass till efterätt :) Mums !

Ja, det är väl ungefär det jag har gjort idag, och nu ska jag spela litegrann och sen sova, för imorron är det dags för ett förmiddagsskift på jobbet igen, vilket betyder att jag måste kliva upp vid 04.45, yeei :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar