torsdag 19 augusti 2010

- Snabb inlägg

Kände att jag ville göra åtminstone en kort liten uppdatering innan jag går och lägger mej.

Blev lite sent idag, för har setat och pluggat sen jag kom hem från jobbet (eller inte riktigt, tog en dusch först), men efter det satte jag mej vid datorn och pluggade, och JA!, jag pluggade bara när jag satt här vid datorn och lyckades hålla mej från att göra massa annat ! Duktigt gjort tycker jag ! :) hehe.

Annars så har det inte hänt så mkt idag heller, jobbade 14.00-22.00 så där försvinner ju i princip hela dagen, lite drygt, men men. Har ju bara den här veckan kvar på sommarjobbet nu så. Sen är jag ledig en vecka (eller ledig och ledig, måste ju plugga hela den veckan oxå :P) innan skolan börjar igen :)

Nej, nu måste jag sova. Tänkte försöka komma upp någorlunda imorron iaf för att hinna plugga lite innan jobbet oxå. Jobbar 14.00-22.00 imorron oxå nämligen.

Jaja, Natti Natti, nu slänger jag mej i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar