lördag 28 augusti 2010

- Ingen rubrik

Jahapp, måste se till så att jag inte tappar den här bloggen oxå, märkte att det var ett tag sen jag skrev nu, nästan en hel vecka, inte bra ! haha :P

Men det har heller inte hänt så mkt den senaste veckan faktiskt, att gå ner i vikt går fortfarande bra och åt rätt håll :) Jag har till och med börjat märkt lite smått på kläder jag har att dom sitter lite lösare eller att jag nästan kan ha dom igen ! :D Så det känns jättebra !

Sen börjar ju skolan igen nu nästa vecka, det känns faktiskt riktigt skönt, att komma igång med det igen :) Har även en omtenta nästa torsdag, var ju till Katarina (en klasskompis) i Västerås och pluggade litegrann i torsdags, det gick riktigt bra, kändes mycket bättre än till dom andra gångerna jag har pluggat till den här tentan (blir ju tredje gången jag gör den nu :( Så jag ska se till att bli godkänd nu !)

Sen så har jag ju köpt ny telefon ! :D En HTC Wildfire, riktigt najs ! Finns ju hur mkt roliga saker som helst till den ! Och sen igår så åkte jag till Uppsala en sväng och träffade Anna, mycket trevligt det med :) Blir ju tyvärr inte så ofta :( Det är lite tråkigt, men blev där igår till idag iaf, hon köpte ju min gamla telefon när jag köpte en ny nu så ^^.

Ja, det är väl i princip det som har hänt. Nu ska jag nog ta och kolla lite animé och sen sova. Så Godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar