lördag 14 augusti 2010

- Kolla på film

Idag blev det födelsedagsfika hos Samuel som sagt :) Det var trevligt, och gott ! :) Sen efter det så åkte jag med Mamma och Mats ut till Fors (Niklas tog bilen lite tidigare och åkte före mej) och så var det fotboll där, så det blev tråkigt tyckte jag så jag åkte in till stan igen en sväng och köpte mat som jag åt hemma hos Madde och Robert och umgicks lite med Madde samtidigt :) Sen ringde Niklas när fotbollen var slut så åkte jag tillbaka till fors :P
Vi var några stycken där, satt och snackade skit, dom andra drack litegrann (inte jag eftersom jag hade bestämt mej för att jag ville vara nykter och kunna köra bil för att komma hem sen), spelade twister och poker m.m. Sen runt 8 kanske så åkte jag hem igen, var lite småseg så kände inte för att vara kvar. Så nu har jag varit till Hemköp en sväng och köpt lite godis, kände att jag ville unna mej det idag :) Och nu ska jag sätta mej och kolla på en film som började för typ 20 minuter sen på 5:an, Liftaren heter den, verkade rätt bra iaf, får väl se :P

Imorron blir det till att leka lite med Rasmus :) Mamma ska komma in med honom till 12 och så ska jag och Madde gå till lekparken med honom så att han kan få "jobba" lite där :D haha, det var ju ett tag sen han fick göra det nu :P Sen kanske det blir ridning med mamma oxå nångång under dagen, vet inte än hur det blir. Ska ju även färga håret imorron så :D

Nej, nu började filmen igen så ska sätta mej och titta på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar