torsdag 19 augusti 2010

- Tråkigt med eftermiddagar på jobbet

Eftermiddagarna är lätt dom tråkigaste på jobbet, det känns verkligen som om hela dagen försvinner, man hinner inte så mycket mer än att gå upp, göra sej iordning och sen gå till jobbet. Eller ja, det beror väl lite på när man går upp då, men eftersom jag satt till ganska sent igår och pluggade så gick jag inte upp förens 11 idag.

Och nu har jag iaf hunnit plugga lite till, men ska ta med mej det till jobbet igen för att hinna sitta och kolla på det där när jag får tid över oxå. Och sen efter jobbet ska jag åka förbi mamma så ska hon förhöra mej litegrann, se hur mycket som har fastnat, hoppas allt har gjort det !

Jag har iaf bestämt att den här gången SKA jag bli godkänd ! Vill inte ha nå mer underkänt. Det är ju inte bara det att det är tråkigt och jobbigt att hålla på med omtentor och så, utan man måste ju tänka på CSN oxå. Får jag inte ihop tillräckligt många poäng innan 4 veckor in på terminen så kanske jag inte får något bidrag =/ och det skulle ju inte vara så kul.

Så jag har den här Anatomi omtentan imorron, och jag ska se till att bli godkänd på den ! Och sen har jag en till omtenta (i Vårdandets grunder) den 2 september, så det blir till att sitta och plugga hela nästa vecka oxå. Eller det blir till att varva plugga med städning nästa vecka, måste få det gjort nångång oxå ju. Det var väl typ 1 vecka sen eller nåt som jag bestämde mej för att jag skulle göra en ordentlig storrensning/städning av alla mina saker, och det har tyvärr inte hunnit hända så mycket sen dess, det har kommit för mycket annat ivägen, jobb, plugg, motion. Ja, jag vet inte allt :P Så nästa vecka ska jag ta tag i den och pluggandet inför nästa omtenta.

Nej, nu måste jag gå och fixa en matlåda till jobbet idag så man inte hungrar ihjäl medans man är där :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar