lördag 14 januari 2012

- Äntligen hemma!

Det känns så otroligt skönt att äntligen vara hemma igen! Och att praktiken är över för den här gången. Det har verkligen varit jätteroligt och lärorikt men som tidigare skrivit så har det varit 10 väldigt intensiva veckor och jag har nog faktiskt känt mej konstant trött. Så nu ska det bli riktigt skönt med vanlig skola igen, och kunna ta det en aning lugnare iaf ^^.

Mamma, Mats och Rasmus var så snälla och kom och hämtade mej i Västerås idag när jag slutade! Otroligt snällt av dom för det var SÅ mkt bekvämare att få åka bil hem än om jag skulle ha behövt släpa mina grejer på tåget (och jag lovar, om jag hade åkt tåg så hade det säkert även blivit nå förseningar eller liknande :P) Men nu slapp jag bekymra mej om det iaf :) Härligt härligt!

Har inte gjort så himla mkt sen jag kom hem sen heller. Har ätit mat, och sen slökollat lite på tv typ, setat lite här vid datorn. Och nu ska jag ta och gå och lägga mej för imorron ska jag iväg och   simma med Madde :) Det ska bli skönt! Var länge sen jag simmade, tråkigt att jag inte fortsatte med det, det är ju så himla skönt att simma, man blir så härligt trött/avslappnad efteråt.

Jaja, måste ta och skynda mej att slänga mej i sängen och somna nu så jag inte sover alltför länge imorron. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar