torsdag 26 januari 2012

- Bättre sent än aldrig :D

Ja, nu kommer uppdateringen från när jag och Niklas var till Uppsala och hälsade på Anna :) På begäran av Anna ;) Och bättre sent än aldrig säger jag! :D Haha.

Vi anlände på förmiddagen på lördagen iaf, och när vi kom fram så började vi med en brunch hemma hos Annas mamma :) Mkt trevligt! Sen så gick vi iväg till systemet för att inhandla lite drickbart till kvällen och även förbi Willys för att handla lite så vi kunde laga mat till lite senare igen och sen vidare hem till Anna igen, väl där så fördrev vi tiden på lite olika vis, Niklas kollade på Magnus Betnér, jag och Anna fixade kläder, smink och hår inför kvällen och sen lite senare så lagade vi god mat, kycklinggryta med ris! Lovely!

Lite senare så dök Jojjo upp och då blev det ännu mera skitsnack, lite drinklekar :D Vilket härligt gäng vi var! Haha, och kul hade vi! Sen tog vi bussen ner till stan och på vägen dit så fick Jojjo den stora äran att ringa till Peter (Annas bror) för att försöka övertala honom och hans flickvän att oxå komma ner på krogen, jag tror jag aldrig har skrattat så mkt nångång, tråkigt nog så lyckades inte hennes härliga övertalninsförsök.

Annas katt spanar in en annan katt :D Haha

Vidare till krogen där Jojjo underhöll oss lite till med en fin hemmagjord sång med rörelser till, och jag som trodde att jag inte kunde skratta mer efter bussfärden, men tji fick jag för vi skrattade tills vi fick ont i magen, Jojjo du är bra underbar! :D Kvällen fortsatte med massa dans och skratt, det var länge sen jag skrattade så mkt på en och samma kväll! Hade så otroligt roligt!!

Vid halv 3 så tog vi bussen hem till Anna igen efter att ha varit in på Max för lite "kvällsmat" :P Usch för att stå i kö på max vid den tiden på dygnet säger jag bara, det var nästan som att vara på en hårdrockskonsert, folk trängdes hit och dit och det var ingen ordning alls i kösystemet, det fanns inte ens något kösystem skulle jag vilja påstå, men vi lyckades få våran mat tillslut iaf och gick till bussen.

Nästa dag (söndagen) gick i lathetens tecken, gjorde inte så mkt alls, hjälpte Anna att diska litegrann, slöade framför datorn (kollade på Naruto) och sen lite senare framemot eftermiddagen så gick vi iväg och köpte pizza som vi åt hemma hos Annas mamma (det var närmast dit från pizzerian och det är ju inge gott med kall pizza :P) Sen åkte jag och Niklas hem till fors igen.

Hade en otroligt rolig helg tillsammans med underbara människor!! <3

Och så lite bilder från helgen såklart! :D

Jag har "roligt" framför spegeln :P

Jag och Anna muppar oss framför spegeln :D <3

Niklas fick en kompis! :) Och killarna måste ju hålla ihop när det annars bara är massa tjejer där ;)

Jojjo!

Jojjo fotar mej -» Jag fotar Jojjo :P

Snygging! ;)

Anna :)

Våran underbara Tant Jojjo <3

Niklas vill inte vara med på kort :P Ser ut som han pratar i telefon.

Sötmissarna!!!

Sessan

Minns inte namnet nu bara för det, men sötaste killen iaf!

Haha, snygging katt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar