söndag 15 januari 2012

- Snö..

Jahapp, så har det börjat snöa litegrann då. Det känns ju lite som att eftersom det knappt har varit nån snö eller vinter ändå fram tills nu så kan det väl bara strunta i att komma snö helt och hållet :P Blir ju bara så jobbigt när det ska smälta bort sen ju.

Var och simmade med Madde igår! :) Det var riktigt härligt! Simmade 40 längder! Det trodde jag faktiskt inte själv att jag skulle orka så är lite stolt över mej själv :D Haha. Sen var vi iväg till farmor Svea en vända som fyllde 95 igår :) Ja, det är väl ungefär det som hände då.

Idag har jag tänkt att jag ska försöka rensa lite grejer, får se hur det går :P Och sen vid halv 4 ska jag iväg med Amanda, Helena, Rasmus och kanske mamma på bio! Vi ska se Lejonkungen :D Awsome!! Haha. Och så har jag en fungerande skrivare igen! Det är najs! Med Scanner oxå!! :D Så var tvungen att scanna in lite bilder på gamla katter, och här kommer dom :)

Baloo och Bagheera

Jill

Annas Jill och Nemo

Kajsa

Rabarber

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar